maandag 1 juni 2015

Ik kan niet kiezen...

Na een fijn weekend borrelt het weer om van alles tegelijk te gaan doen...
Ik heb hier allemaal dingetjes liggen die af moeten, of waar ik juist héél graag aan wil gaan beginnen. Kennen jullie dat ook? Dat je soms gewoon niet weet waar je nu het eerst aan wilt beginnen?
Eigenlijk stiekem weet je het vaak wel... dat stemmetje van binnen zegt dan toch: nee, niet aan iets nieuws beginnen, dit moet éérst af!
Zo heb ik hier zoveel projectjes liggen...
 
Dit is materiaal voor een nieuw projectje wat mij jeukende handen geeft...
Wat een lieve kleurtjes hé!



 Maar dit moet ook nog af:
 
 
 
 
En dit is zomaar een idee waar ik mee bezig ben voor in mijn naaiateliertje/hobbykamer/logeerkamer/opslagplaats 
 

Een vlaggenslinger in de maak, de kleur is in het echt wat roder!




En dat komt dus in dit kamertje:

Mijn hokje waar de creaties gemaakt worden!

Als het af is laat ik dat uiteraard nog zien hoor!

En dan is er natuurlijk ook gewoon het huishouden nog wat moet gebeuren en dit ding loopt hier ook nog rond...
Al doet ze hier wat anders...






 En als ze naar buiten moet/wil/gaan komen we mooie dingen tegen zoals deze nieuwsgierige koeien die gewoon hier verderop staan te grazen.
Hoe gezellig is dat... vind ik wel
 

Maar ja... Ik zal maar gewoon ergens moeten gaan beginnen.
Bestellingen hebben uiteraard voorrang op creaties die  ik voor mezelf maak. Dus dat maakt de keus al makkelijker.
Maar ik begin nu toch maar eerst met dit:

 Want zonder koffie kom ik helemaal nergens!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 


2 opmerkingen:

  1. Ha zus, gefeliciteerd met je eigen blog!!!
    Wat ziet het er sfeer- stijlvol uit, prachtig gedaan!!!
    Ik heb me aangemeld en blijf je volgen hoor.
    Succes met bloggen, veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief! Dank je wel hoor!!
      Leuk dat je me blijft volgen!
      Het is héél leuk om te doen!
      Veel liefs xxx

      Verwijderen

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie