donderdag 11 juni 2015

De blubbers gehaakt!

Weten jullie nog dat ik lekker met Takkie ging wandelen in het park? Nou ik weet het ook nog... die wandeling heeft namelijk een heel leuk "staartje" gekregen.
Er was daar namelijk een hele leuke mug of wat het ook geweest mag zijn die mijn bloed waarschijnlijk zó lekker vond dat hij is effe lekker ging steken. Zó lekker dat ik een wel hele dikke arm kreeg later die dag en dat werd dat weekend maar steeds dikker en roder, en een gevoel van: mijn arm staat in brand, en gezelliger dus...
Ik moest werken dat weekend, en tja je kan toch moeilijk zeggen:
Zeg, ik ben gestoken door een mug dus ik kom niet....
Dus hopla gewoon werken. Dat is gelukt hoor!

Er moest gewoon gehaakt worden.... ik heb me dus de blubbers gehaakt!!! Ik had namelijk een project op de haaknaald staan wat écht af moest!! Al met al schoot het toch steeds lekker op... Ik had geen vierkante oogjes, maar stokjes oogjes!

En stokje voor stokje, én heel veel bakkies koffie, en heel veel uurtjes verder kwam het eind steeds dichterbij...
En jawel... daar was die dan:
Een heerlijke grote omslagdoek: De Southbay.
Met mooi dunne acrylgaren heb ik deze gehaakt zodat het een lekker luchtige zomerse omslagdoek is geworden.
Ik weet het... eigenlijk moet er een andere kleur broek/rok/jurk onder.. maar effe voor de foto...
Jaa... ook voor Nederlandse vlag is hij vast heel geschikt!
Inmiddels ben ik alweer hurry up aan de volgende bestelling bezig.
Dit keer geen omslagdoek.. daar ben ik wel even klaar mee.
Ik wens jullie allemaal nog een hele zonnige fijne dag!


2 opmerkingen:

  1. Hij is zo leuk geworden! Bedankt he! Van het weekend in Friesland ga ik hem dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, echt ontzettend leuk geworden!! Heel leuk!!! Heeel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie