maandag 11 april 2016

Veel te doen

Hallo allemaal,
Alweer 11 april!!

En wat is het een heerlijk weertje hé, dit weekend en vandaag... het is gewoon warm!! 
Ik was er blij mee.. kon gelijk mijn verse roze voorjaarsomslagdoek in gebruik nemen! 
Ik was de winterkleuren een beetje zat en wilde lekker wat vrolijks!
Vandaag heb ik m leuk over een spijkerjasje heen gedragen...
Lekker gefladderd op de fiets! 

Het wordt hier weer zo mooi, de natuur is volop bezig... elke dag wordt het groener en de bomen en struiken dichter... 
Dit is de boomgaard tegenover mij...
Ik sta hier dus gewoon op mijn balkonnetje hé! 
Het wordt écht elke dag steeds minder kaal...
Nog steeds op mijn balkonnetje... 
En ja ja... er zijn hier tegenover mij dus ook 4 kleine geitjes geboren... Zoooo schattig om dat te zien huppelen...
Ik heb geprobeerd in te zoomen (juist, ook vanaf mijn balkonnetje)
Kunnen jullie het zien?? 
Ja ik was namelijk druk bezig... en even snel foto'tje gemaakt..
Zal nog wel eens betere maken! 
Maar het is schattig dat huppelende spul...

Ik ben dus druk bezig... 
Met van alles en nog wat!! 
Dingen voor mezelf, opdrachten, bestellingen... 
Daarnaast gewoon alle andere verplichtingen... 
Hier een greep van het één en ander waar ik zoal mee bezig ben:
Dit is een vest voor mezelf! Met een erg leuke kleurencombinatie van de Fenna wol van de Wibra. Ben benieuwd, voor het eerst dat ik kleding haak!! 
Maar hij is super om te haken!! 
Via YouTube haak ik dit hoor! Dus geen patroon!
En verder met dit:
De bedoeling is dat dit een soort boodschappentas wordt...
Filethaken is dit...
Toch een stuk leuker dan plastic tasjes, niet dan?
En dan hebben we nog dit:
Een bestelling! 

En gisteren heerlijk buiten in het zonnetje voor mezelf in m'n huisje even lekker gehaakt:
Een mooi kleedje/Doily voor in de keuken!
Ik heb hem al eens gehaakt in vrolijke kleurtjes, maar voor nu wilde ik het in de kleuren van m'n keuken!
Ik ben inderdaad ook Ikea-fan! 
Zulke leuke prullaria hebben ze daar en ja... 
je herkent het gelijk hé...
Als je ook Ikea- fan bent!!
Leuk hé! 

En kijk eens wat een verschil als je hele andere kleuren gebruikt:
Dat is nou zo leuk van zelf dingen maken... 
Kleurgebruik en creativiteit!
Ik word er blij van!

Ik heb een beetje last van haakarmen!!!
Ja niks ergs hoor, maar volgens mij haak ik een beetje teveel! 
Mijn polsen en armen gaan pijn doen.. dus het moet even rustiger aan voordat het erger wordt en ik helemaal niet meer kan haken! 


Ik ben dan ook nog met een naaiprojectje bezig... maar dat heeft nog weinig zin om al foto's van te maken! 
Wordt vervolgd zullen we maar zeggen!

Nou ik ga mijn avondrondje doen met dit beestje...
Mevrouw wilde de regen niet in:
 Beetje slechte kwaliteit foto.. was ook even snel snel met m'n telefoon! Gek maf beestje!

Weer een fijne zonnige dag toegewenst allemaal!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie