zaterdag 16 januari 2016

Ruitjes....

Vandaag even niks over haken maar over iets héél anders!
Ik liep al een flink tijdje met het idee in mijn hoofd dat ik witte ruitjes voor mijn ramen in de woonkamer wel heel erg gezellig en sfeervol zou vinden. 
Tja... ik zelf een houten frame maken??? Laten we dat maar niet doen! 
Ik wist dat je rond de kersttijd van dat witte tape voor je ramen te koop hebt. 
Nergens kunnen vinden natuurlijk!
Tot ik een week na de kerst bij de Hornbach liep op zoek naar vilt om mijn schommelstoel 
lekker te laten schommelen! (Dat doet hij nu gelukkig) 
Ik zag groot kerstuitverkoop staan!! Ach laat ik eens even snuffelen
En wat zie ik?????? Kleine rolletjes wit kersttape voor je raam voor 40 cent!!!!!!! 
Meenemen die handel! 
Lekker ramen zemen, en hup uitmeten, hoeveel ruitjes in een raam mooi staan, beetje gelijke ruitjes proberen voor elkaar te krijgen en dan nog recht dat tape erop zien te krijgen! 
Het tape zit erop! De ruitjes zijn aardig gelijk, en niet te klein! 
Maar recht..... mmmm laten we daar maar niet teveel over zeggen!
Ach, kijk zelf maar:
Knus hé!

Ik dacht eerst: volgens mij zit ik voor gek zo.... 
maar weet je... het went en wordt steeds leuker!! 

En 's avonds met de lampjes aan en donker buiten, 
verandert het sfeertje weer! 

Gelukkig kan Amara nog genoeg zien door de ruitjes.... Als het maar hard genoeg blaft aan de andere kant van het raam...


Ik ben er blij mee....
Hopelijk dat het ooit nog eens met mooie houten latjes komt te zitten zodat het er echt mooi strak uitziet... tot die tijd laat ik het lekker zitten!
Of ik moet weer een bevlieging krijgen en alles er weer af halen, maar vind het nu nog veels te leuk zo! 

Fijn weekend lieve mensen!



1 opmerking:

  1. Ik heb je blog bekeken en vind het geweldig. Ik heb dit ooit eens tijdens de kerstdagen gedaan en kreeg de lijm er daarna met veel moeite af. Ik durf het dus eigenlijk niet meer. Heb net als jij zitten denken om het er ook gewoon op te laten. Nu vraag ik me af of je het er nog op hebt zitten?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie