zondag 24 januari 2016

Jarig zijn...

Ik ben vandaag jarig.......Jippiee
Zo... 
Gelijk duidelijk dat ik een enorme Cath Kidston - fan ben!!! 
Al die lieve zoete bloemenprintjes, 
die leuke kleurencombinaties... 
bloemen en stippen door elkaar.. 
ik word er zó blij van en hou er zo van!

Maar goed, even verder waar ik gebleven was: 
vandaag ben ik dus 32 jaar geworden!
Gisteren heb ik al een feestje met mijn family gehad! 
Was erg gezellig en lekker verwend! 
Deze prachtige taart heeft mijn zus voor mij gemaakt!
Het was voor haar niet echt moeilijk welke style het moest worden:


 Bijzonder mooi!! 
Zonde om aan te snijden.. 
en ook zonde om op te eten...
 maar hij smaakte zó lekker! 
Gevuld met banketbakkersroom en verse aardbeien. Mmmm

En ze had nog méér gemaakt:
Nog zo'n prachtige taart om je vingers bij op te eten...

Ik heb genoten.
Vandaag feest ik nog even verder en 
ook morgen is het nog niet klaar!
Het komt wel goed hier...
(Daarna toch echt maar weer  een nieuwe poging 
om minder te snoepen)

Heel fijn weekend verder 
lieve mensen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie