donderdag 14 januari 2016

kleur en vrolijkheid

Vinden jullie januari ook zo'n lange donkere maand?
Ik dus wel. 
De feestdagen liggen achter ons... en het mag nu gelijk wel weer voorjaar worden. 
Maar ja.. we moeten tóch eerst deze maanden door! 
Máár...tegen het einde van januari is het altijd even feest, 
dan ben ik namelijk jarig!!!  
Omdat ik nu halverwege januari nog wel een hele sterke behoefte voel aan vrolijkheid en kleur... 
ben ik lekker aan de gang geweest!
Ik heb kleine vlaggetjes gehaakt.. 
Hier kun je het patroontje vinden. 
Het friebelrandje heb ik weggelaten en ipv daarvan gewoon een randje vasten erom heen gehaakt. 


Verder heb ik wat hartjes gehaakt, en kleine bloemetjes... 
de bloemetjes aan leuke roze windlichtjes vastgemaakt. 

En ineens werd het heel donker, en kwam de zoveelste regenbui. kon ik gelijk even de kaarsjes aan steken... 
staat zó gezellig, vind je niet?


Nou als je hier niet vrolijk en blij van wordt???
Ik in ieder geval wel! 
Missie geslaagd!

En nog zo'n leuk iets...
van de mama van de drieling kreeg ik vandaag zomaar als verrassing een bloemetje! Hoe lief! 
"Omdat het niet altijd even makkelijk is voor je" zei ze! 
Zo lief! En wat doet zo'n gebaar je goed! 
Ik ga er heerlijk van genieten!
Dank je wel!

Nou mijn huisje ligt vol bolletjes katoen... 
mijn hoofd vol ideetjes... nog genoeg te doen!

Fijne dag verder lieve mensen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie