maandag 4 januari 2016

Happy New Year

Om te beginnen wens ik jullie allemaal een heel 
fijn en mooi 2016 toe!!!
Inmiddels is het alweer 4 januari. 
De feestdagen liggen weer achter ons, en het gewone leventje gaat weer z'n gang krijgen. 
Ik hoop dat iedereen fijne feestdagen heeft gehad! 
Voor de één zijn het dagen vol gezelligheid, 
voor de ander kunnen het de moeilijkste dagen van het jaar zijn! 
Zo veel verschillende mensen met zoveel verschillende verhalen.
Nu ligt 2016 nog leeg voor ons... 
nou ja, de eerste 4 dagen zijn alweer voorbij gevlogen! 
Wat zal dit jaar brengen?
Ik hoop voor iedereen heel veel mooie momenten: 
kleine genietmomentjes en 
grote mooie leuke onverwachtse dingen! 
En als het even niet zo leuk meer is, 
en er veel narigheid en verdriet komt:
dan hoop ik dat je je vast kan houden aan al die mooie momenten die er wel waren! Blijf die koesteren!

Op creatief gebied ga ik ook weer lekker aan de slag! 
Weer genoeg ideetjes en werk te doen! 

Ik ga jullie weer op de hoogte houden van al het creatiefs 
wat er hier ontstaat, en van alles eromheen! 

Nog een hele fijne avond allemaal!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie