maandag 27 april 2020

Fijne (K)Woningsdag

Lieve mensen,

Wat een bijzondere Koningsdag hebben we vandaag hé!
Zo anders dan we normaal gewend zijn.
Toch merk je dat mensen er hoe dan ook wat van maken. We zijn gezelligheidszoekers.
En tja... ook onze koning Willem-Alexander mist z'n kapper. Is het jullie ook opgevallen? 
We gaan deze Koningsdag in ieder geval nooit meer vergeten denk ik, net als dit hele corona-tijdperk. 

Ik heb voor een vriendin die door het coronavirus zó ziek is een aardigheidje gemaakt:
setje onderzetters en:
2 bijpassende pannenlappen.
Het patroon van de pannenlappen komt van Drops garnstudio.
Daar staan zoveel leuke gratis patronen op. 
Samen met een mooie bos rozen en een heerlijke roombotercake heb ik dit aan haar voordeur gehangen. 
Zo fijn om te kunnen doen.

En ja... al heel wat weken leven we nu in een tijd dat je elkaar niet zomaar mag opzoeken óf daar heel verstandig mee moet omgaan.
En weet je wat dan zo gezellig is:
bezoekje van een vrij tamme eend voor het raam
Zij komt gezellig even aanbellen door écht met haar snavel tegen het raam te tikken. 
Hoe geweldig is dat!!
Sowieso is het hier heerlijk wonen, zodra ik de balkondeur openzet hoor ik koeien loeien, kippen en hanen hele verhalen tegen elkaar vertellen, geitjes mekkeren, eenden in het water plonsen of lekker snateren. Eén en al natuurgeluiden. Heerlijk genieten is dat.

Ook heb ik met behulp van een filmpje van HaarenHobby  maar weer eens een gaaf kapsel gemaakt. Een opvlecht en nog meer gedoe..  
Tóch gaaf hé!

Ik wens jullie verder allemaal een hele fijne dag!
Ik ga m'n wasje maar eens lekker buiten laten wapperen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie