donderdag 3 september 2015

Strand & haken gaan heel goed samen

In de afgelopen weken dat het nog echt zomers weer was
(is nu vandaag tóch echt heel anders)
heb ik heerlijk het strand gecombineerd met nuttig bezig zijn: haken!
Mijn lieve zus werd 25 augustus 35 jaar, en dat is natuurlijk een mooi cadeau waard!
Ik vind het altijd zo leuk om iets te geven waarin ook een stukje van mezelf ligt.
Het werden 2 mooie flowerkussens in een superlieve mooie en zachte kleurensamenstelling.
 
Het is heel leuk om zoiets te verzinnen en je denkt altijd: Oh, daar heb ik nog genoeg tijd voor...
Maar die tijd gaat dan toch ook wel weer ongelooflijk hard, waardoor ik mijn handen ook wel erg hard moest laten gaan om het wel op tijd af te krijgen.
Maar....
op deze manier haken is haken helemaal geen straf:
Nou is haken sowieso geen straf hoor!!!

En met uiteraard dit erbij:
Mijn dag was compleet!

Maar weet je wat ook zo mooi was:
tijdens het zwemmen in de zee van HoekvanHolland,
zwom ik oog in oog met een zeehond!!
Zó bijzonder, en dat gewoon in eigen landje!
Hij was zó dichtbij en steeds kwam dat koppie weer boven het water uit, ik kon heel goed z'n oogjes en snorharen zien!
Geweldig was dat!
Helaas had ik in de zee mijn fototoestel maar niet bij me!
Zo kan een dag zomaar een gouden randje krijgen!

Na heel wat haakuurtjes overal en nergens kwamen de kussens toch af hoor! En wat zijn ze leuk geworden.. vind ik zelf toch wel


En omdat er nog meer prachtige zomerdagen aankwamen,
en omdat de vorige keer mijn oog heel toevallig ineens op het krijtbord viel van het strandtentje
juist bij het weggaan;
en ik daar iets op zag staan wat mijn hartje sneller deed kloppen namelijk: Maison Kelder gebak.....
besloten mijn vriendin en ik gewoon wéér een keer te gaan!
Wat kan ons het schelen... Genieten, dat doen we gewoon!
Kijk maar, dit is zulk lekker gebak:

De mensen uit omgeving Den Haag, Scheveningen enz.
zullen dit wel weten!
Het allerlekkerste hazelnootschuimgebak!!!!!
Genoten hebben we, met onze gezichtjes in de zon,
onze voetjes in het zand,
en zittend op heerlijke stoelen,
(na een uurtje toch wel een soort van houten achterwerk(je) 
was het kijken naar die immens grote schepen, prachtige luchten, en genieten van lekker eten.
En niks leukers dan mensen kijken, toch?




Het was genieten:
Een hele fijne dag nog verder...

Gaat vast wel lukken!
Liefs van Leanne

2 opmerkingen:

  1. Zijn super mooie kussens geworden! Ben er enorm blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaah de hazelnoot s huim gebakjes van Maison kelder!!! Mmmmm heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie