maandag 7 september 2015

Allemaal leuke dingen....

Afgelopen week was een week vol leuke dingen!!!
Inmiddels is het alwéér maandag, weer een nieuwe week met wéér allemaal leuke dingen... bofkont!
Ik was nog zó in mijn haakactie-ban dat ik in diezelfde kleurtjes nog even ben doorgegaan in de vrije uurtjes... kijk maar eens hoe lief het is geworden

 
Juist: onderzettertjes bijpassend bij de flowerkussens uit het vorige bericht! Zo lief en leuk!
 
Het was heerlijk, zomaar op dinsdagmiddag met een lieve vriendin een rondje door de Alblasserwaard gefietst, genoten van het moois wat zo dichtbij te zien is, en natuurlijk heerlijk op een terrasje koffie gedronken, zomaar; omdat het kan!
Genieten, zulke uitstapjes!
 
En donderdag had ik nog een verrassing in petto voor mijn zus die 35 jaar was geworden: Heerlijk naar Villa Augustus
Vast wel bekend..... In Dordrecht
En omdat zij altijd in de weer is met taarten, cupcakes, koekjes bakken/maken/creëren en daar een bijzonder talent voor heeft, vond ik dit wel goed bij haar passen!
Je kan hier heerlijk biologisch eten, met voedsel uit eigen tuin,
en het is gewoon kortom onwijs leuk om hier eens te gaan kijken.(Zo te merken aan de hoeveelheid gasten, doen heel veel mensen dat al) Helaas hadden wij erg regenachtig weer, dus buiten zitten ging niet.
 
Maar met deze heerlijke taarten vergat je dat zo weer:
 
 Die cheesecake was me tóch lekker........ wilde wel 2 of 3 punten mmmmmmm...
 
En zodra je de deur binnenstapt, was het ohhh.. en ahhh... en kijk nou.... en moet je dit zien... en wat ruikt het lekker hier...
Geweldig leuk dus!
Zus in haar element
 
Het was weer veels te snel voorbij...
 
Maar de week ging nog verder met nog meer leuke dingen:
Bij een andere vriendin ben ik bezig geweest voor een mooi cadeau voor mijn ouders hun 40-jarige huwelijksdag.... Een mooi cadeau in de maak, maar dat is uiteraard nog een verrassing.
Daarna natuurlijk nog lekker wezen eten...
En maar mopperen op die groeiende heupen......
Ik doe het gewoon zelf hoor!
 
 
Ook mijn vriendin die een drieling verwacht en inmiddels in het ziekenhuis ligt heb ik nog bezocht... het gaat spannend worden! Gelukkig gaat het met de kleintjes nog steeds goed!
Heel bijzonder...
Vol verwondering en afwachting wachten op het grote nieuws...
 
Ondertussen gaan de creatieve ideetjes en handjes nog even door om het huwelijkscadeau af te maken...
Maar dat zien jullie pas de volgende keer...
 
Nog een hele fijne gezellige en leuke week toegewenst.
 
 
 
 
 
 
 


3 opmerkingen:

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie