woensdag 19 juli 2017

Haken, haren en bloemen

Zo, voorlopig even geen truitjes meer!
Dat is gezegd.
Na veel haken is ook de katoenen versie van het ByClaire truitje voor zuslief af! 
Eerlijk gezegd ben ik m'(hoe leuk ook) nu wel even zat om te haken.
Nu is het tijd om ze te gaan dragen!
Dat ziet er toch wel erg grappig uit, die truitjes zo bij elkaar.

Tussen al het haken door is er ook tijd om die armen even rust te geven natuurlijk. Anders gaat het niet goed voel ik wel.
Hoe leuk is het dan als je gisteren bij de oude mensjes tijdens het vrijwilligerswerk deze 2 leuke boeken een tijdje mag lenen van een lief mens 
Daar weet ik wel raad mee! 
En ik krijg ook zomaar huiswerk mee naar huis.
 Het breien van een tas lukte een vrouwtje niet meer, wil jij het niet voor me afmaken?  
Ja natuurlijk wil ik dat! 

En kijk nou toch eens: Bennie z'n deken
Ik vind het zó gaaf dat een jongetje van nog maar 6 jaar deze kleuren uitzocht en helemaal wist hoe hij het wilde en precies de volgorde ervan; moet je toch eens kijken hoe onwijs gaaf deze deken wordt! Het is een deken die niet écht opschiet met alleen maar rijen vasten haken en bolletjes, maar goed... het eindresultaat zal wel echt geweldig wezen!

En tussen alle bedrijvigheid door hier kwam mijn lieve vriedin deze onwijs gave lamp brengen. Ze gingen zelf voor een andere look in huis en volgens haar was haar man errrug blij om eindelijk van deze lamp verlost te zijn, haha ik vind hem helemaal super en ben er erg blij mee!

Tja en als je van je nichie weer een andere techniek hoort om je haar op te steken, namelijk in 4 delen, dan ga je weer wat zitten prutsen natuurlijk:
Die 4 delen zijn niet echt te zien hé? Dat is nou ook nét de bedoeling!
En je pruts nog eens wat met dubbelklapgedoe
 Het wordt ooit nog wel wat!

En ja, m'n hortensia aan de voorkant die blijft maar uit z'n grond groeien zeg. 
Zo mooi om te zien:

En dit dan: m'n bloemetjes aan de achterkant:
Als je hier lekker met je bakkie koffie zit, het zonnetje, de kippen, geitjes en koeien aan de overkant, dan kom je gewoon tot rust.
Stil en klein genieten! Heerlijk!

Maak er weer mooie dagen van 
lieve mensen!







2 opmerkingen:

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie