donderdag 27 juli 2017

Een slaapzak genaaid

Hallo lieve mensen,
Nog nét voor mijn vakantie heb ik de slaapzak voor Jasper gemaakt.
Enne.. tja daar gaat toch altijd meer tijd inzitten dan ik van tevoren inschat. Dan denk ik: nou, dat gaat wel lukken! En dat gaat het ook wel.... maar ja, vraag me niet hoe!
Maar hij is zó superleuk geworden.
Als eerste heb ik het patroon wat ik eens gekocht heb voor hem aangepast om hem nu weer een stuk langer te maken.

Dan komt de stof eraan te pas:
Dat past amper ja, ik stond zelfs in de gang!
Je ligt dan ook in de leukste houdingen... maar het is wel zo leuk om het vorm te zien krijgen! 
En dan tóch na doorgaan en doorgaan, komt de slaapzak af!
En zó leuk!


Met strijkplaatjes heb ik hem wat opgeleukt! Dan heeft Jasper nog wat te zien ook!
Nou als dit geen mooi verjaardagscadeau is...
Dat was dus het naaiwerk.

Mijn huiswerk voor het vrouwtje van het verzorgingshuis van mijn vorige blogpost heb ik ook nog gedaan:
Ze was er helemaal blij mee! 

En zo lief, ik kreeg van een ander vrouwtje van wel 92 jaar deze gehaakte leuke slofjes! Nou dat is toch lief! En lekker warm dat ze zijn:
Ze haakt het helemaal uit haar hoofd zonder patroon! Echt heel knap!

En ja toen zuslief langskwam betekende dat ook: haren doen! Althans.. mijn handen jeuken altijd om dat te doen:
Geen idee wat ik precies gedaan heb... in delen verdeeld en vlechten en vastzetten, 
daar komt het eigenlijk op neer! 
Leuk toch?

Nou ik ga vanaf morgen van een heerlijke vakantie in de Belgische Ardennen genieten. Uiteraard gaan er dekens mee om aan te haken, want niet haken kan natuurlijk niet hé! Dan krijgen we afkickverschijnselen! 
Jullie gaan het weer zien!

Hele fijne dagen lieve mensen, maak er weer wat moois van!





2 opmerkingen:

  1. Geweldig de slaapzak! Echt heel erg leuk! Jasper is er erg blij mee en ik super trots!
    Wat een lieve slofjes zal zeker warm zijn!
    Leuk m'n haar zo te zien echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, super hé die slaapzak! Zo fijn dat Jappie er blij mee is, en je haar zat weer super!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie