maandag 27 juni 2016

nichtje geboren

Jaa, ze is geboren!!
Mijn nieuwe nichtje Mattanja.
Baby'tje van mijn oudste zus. En ze is zo lief en mooi.
Al een klein poosje was ik tussen al mijn haakwerk door iets ontzettend leuks aan het haken....
een kraamcadeau!!
En steeds als dingdong de bel ging... snel dát haakwerk wegstoppen.
Wat was het leuk hieraan te werken.
Ik heb verschillende babymutsjes gehaakt...
bij steek-voor-steek vond ik verschillende leuke en lieve mutsjes.
Kijk eens hoe lief:
Ik heb verschillende haaknaalden en garen gebruikt.
Daardoor zal ze de één al eerder kunnen gebruiken en de ander wat later....
Eigenlijk ook nog best snel gebeurd! 
En je hebt gelijk iets ontzettend leuks!!

En tja... hier blijft het dan niet bij natuurlijk...
Met het garen van 1 mutsje waarvan ik wist dat zus die heeel erg leuk vond ben ik nog een babydekentje gaan haken.
Snel wol bijhalen en gelukkig hadden ze nog...
en heerlijk snel aan de slag:

Een southbay babydekentje!
Ik heb het gehaakt met youtube erbij op Vonnes Creaties. 
Ik vind m super leuk!


Dit is toch geweldig met het bijpassende mutsje:

Gelukkig alles op tijd af... want tja.. het moest toch overal tussendoor gepropt worden gehaakt.

Hopelijk kunnen ze nu fijn gaan genieten.

Verder staan mijn handen niet stil hoor en zal er snel hier weer iets moois te zien zijn....

Fijne avond nog lieve mensen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie