donderdag 26 november 2015

Novemberse gezelligheid

Het is de tijd voor de kerst... 
Dat het nog nét iets te vroeg is om al de kerstspulletjes tevoorschijn te halen, maar eigenlijk met die donkere novemberdagen heb je daar wel heel veel zin in. 
Het regende wat af... en grijze luchten... 


Voor hun was het ook niet leuk meer....

Ik heb het maar alvast een beetje gezellig gemaakt:
Wat doen simpel een paar waxinelichtjes in leuke houdertjes bij elkaar toch veel hé! 
Het hoeft allemaal ook niet veel en duur te zijn... met gewoon simpel bereik je ook al zo'n knus gezellig geheel! 

Simpelweg genieten!!!

Ik noem het nu nog maar November home.... 
Straks komt het kerstsfeertje weer.

Zelfs met regen blijft het een mooi uitzicht. Bofferd

November Cyclaampjes

Antiek erfstukje...

En inmiddels weer een stukje verder aan mijn Cal 2015 deken;
Ik haak hem volgens dit patroon van deze leuke blog:
Erg leuk,
 ik leer steeds weer nieuwe steken...
 die dan achteraf heel simpel zijn, maar heel moeilijk lijken! 
Zo leuk!

En tja... de RRRR zit weer in de maand.. al een poosje dus het werd weer hoognodig tijd om eens lekker te gaan snotteren. 
Dat doen we dan maar even, 
en daarna gaan we weer lekker verder met alles

Een fijne dag allemaal lieve mensen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie