woensdag 19 september 2018

Eindelijk weer tijd voor andere dingen

Zo... 
Na heel veel haken afgelopen tijd, tussendoor andere dingen moeten maken en weer hup doorgaan is de wafelsteek deken eindelijk klaar!
Hij begon zo:
En is nu zo:
Het heeft wat gekost aan tijd, en een halve haakarm, maar wat heb ik met veel plezier en liefde aan deze deken ook gewerkt voor een bijzonder iemand. 
Ik heb hem gehaakt met Style Craft garen.
Mooi hé!

Ik ben ook wel blij dat hij nu eindelijk klaar is en ik weer tijd heb voor wat lichtere werkjes, want het is me een vracht wat op je schoot ligt tijdens het haken. 
Maar het resultaat is geweldig en daar doe je het tenslotte  voor!

Ik ben wel even klaar met de dekens, alhoewel ik er voor mezelf ook nog altijd één wil. 
Ik ben nu eindelijk begonnen aan mijn kerstpakket van vorig jaar... een breipakket... Het is bijna alweer tijd om iets moois uit te zoeken dus het werd wel tijd daarvoor:
Het wordt een mooie sjaal in heerlijke warme zuivere wol. 
Wat zal dat genieten worden straks in die koude winter.
Moet er eigenlijk nog niet aan denken.

Nou lieve mensen,
maak er nog een mooie dag van op één van de laatste mooie zomerdagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie