zaterdag 30 december 2017

De laatste creaties van 2017

Op de valreep van dit jaar 2017 nog even twee creaties afgerond.
En dat zijn twee omslagdoeken voor moeder en dochter.
Mijn oudste zus had voor haar verjaardag een cadeaubon voor een omslagdoek gekregen. En tja.. dan is het kiezen.
Het werd een effen witte omslagdoek in de V-steek:
Ze was er blij mee.

Ook voor mijn nichtje, haar dochter dus, heb ik een omslagdoek gehaakt. Ze is 10 jaar geworden, en dan is een fleurige vrolijke omslagdoek wel leuk natuurlijk!!
Gehaakt in de grannystripe en met een bloemetjesrand eraan vast gehaakt.
Hier op Hobbydoos is dit patroon te vinden.
Voor een 10-jarig meisje heb ik 2 bollen Fennawol gebruikt. 

En verder is het even druk met ook andere dingen. 
Er staan ook wel heel veel dingen inmiddels op de breipen of haaknaald, maar ja.. afmaken voordat je aan iets nieuws begint blijft wel een dingetje!! 

Ook hier in huis heb ik genoten van het mooie winterse weer:
Een mooie witte wereld!

En met al die donkere dagen heb ik wel extra behoefte aan gezelligheid en knusheid hoor!

Met de kerst kreeg ik trouwens zomaar een heel sjiek mooi feestkapsel aangemeten!!
Tja.. als je toch bij de haarstyliste een feestdag doorbrengt, krijg je gelijk een mooi kapsel natuurlijk.
Nu nog zelf proberen... 

Lieve mensen,
ik wens jullie allemaal mooie dagen toe, een goede jaarwisseling, en hopelijk een mooi&gezond 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie