donderdag 22 juni 2017

Van een rokje tot een bloemenzee

Wat een mooi weertje hé lieve mensen.
Volop zomer.. soms een beetje té warm, maar ja het is dan ook wel Holland hé! 
De ene week bibberen, de andere week puffen.
Ik zat zo eens 's avonds heerlijk in de stilte te genieten buiten en zag ineens dat er in de lucht een dozijn watten werd uitgestrooid: snel even m'n cameraatje pakken:
Ik geniet hiervan! 

En ja, zomaar ineens was dan na écht serieus werk mijn rokje af:
Met als resultaat:
Ik vind m echt wel grappig geworden! Hij draagt ook nog eens lekker! 
Voor zus was ik ook nog lekker bezig;
Bepaald geen straf zo hoor!
En voor een nichtje wat geslaagd is voor haar examen haakte ik snel nog even wat leuke hartjes 
En ineens gaat er aan de voorkant op mijn balkonnetje m'n hortensia groeien en bloeien zeg!
Mooi hé!
En dit is gewoon een kleine kamer hortensia geweest, ooit eens bij de AlbertHein in de bonus gekocht en ik heb hem al zeker 2 jaar geleden eens buiten gepoot en gedacht: nou ik mikker m weg hoor! Maarre blij dat ik het niet gedaan heb!
M'n balkonnetje aan de voorkant staat ook mooi in bloei trouwens hoor
Maar die achterkant hé!
Ik heb gewoon Oostenrijk thuis gehaald hoor:
Het is één bloemenzee
Ik weet al wel:
mijn zomer kan niet meer stuk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie