dinsdag 29 november 2016

Koud weertje betekent dus knus haken!

Wat is het ineens koud hé!
En wat levert dat ineens weer een héél ander landschap op!
Prachtig, je ziet weer de mooiste foto's voorbijkomen op het internet.
Maar ook hier gewoon vanuit mijn woonkamerraam is het alweer zo'n mooi gezicht.
Gewoon op mijn slofjes gemaakt!
Het blijft genieten. 


Ik hou altijd zo van de groene Hedera plantjes in kransmodellen

En uiteraard is dit heerlijk weer om knus binnen te haken.
De colsjaal van een bericht terug (zie in dat betreffende bericht dus de link naar het patroon) heb ik ook voor mezelf dit keer gemaakt!

Gelijk met toepasselijke polswarmers die ik een jaar geleden ook al een keer maakte voor verschillende mensen.
Zie hier voor het patroon.
Deze wol komt trouwens bij de trekpleister vandaan alweer een hele poos geleden hoor! 
Kwam nu helemaal mooi van pas!
En omdat het zo lekker weghaakt ben ik deze colsjaal in de southbay steek ook nog maar een keertje voor een andere oud- collega aan het haken. 
Blijft toch leuk hé, mensen verrassen!
Het kost geen drol, ik vind het super leuk om te doen, en je maakt iemand weer zo blij met gewoon iets onverwachts en kleins! 

Geniet van de prachtige zonnige en koude dagen, voordat de sombere donkere regendagen weer komen hoor! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie