woensdag 21 september 2016

Mooie nazomer

Wat hebben we een prachtige maand september hé!
Lekker zomers warm weer gehad, en nu zijn het die mooie gouden dagen alweer!
Van het heerlijke zonnetje hebben we nog mooi profijt.
Kijk maar eens hoe prachtig ze nog staan te bloeien:
(komt natuurlijk ook wel door de Oostenrijkse mest)

Ook de geraniums waar ik het de laatste keer over had bloeien weer mooi! Zo genieten.

Ik heb nog lekker zitten haken:
Namelijk deze lieve meisjestasjes.


Het patroontje is hier te vinden.
Het leuke is dat het zo even lekker snel weg te haken is, en je gelijk leuk resultaat ziet.

Ook nog even lekker aan het fröbelen geweest met armbandjes haken. 
Ook grappig en leuk toch?
Op deze leuke blog is het patroontje te vinden.

En ook met een babyborn pop ging ik nog even los:
Ook gewoon eigenlijk zelf gefrutseld met restjes wol.

Inmiddels heb ik ook een mooie sjaal klaar voor in het najaar, maar daar moet ik alleen nog even mooie foto's van maken. 
Wordt dus vervolgd.

Voor allemaal lieve mensen nog een hele mooie septembermaand toegewenst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie