maandag 23 mei 2016

Altijd bezig....

Zo, na prachtig weer nu even regen en sombere luchten!
Moet ook kunnen...dan waarderen we straks weer extra het mooie weer... want dat komt er ook weer aan!
Hier zit ik niet stil... of jawel... ik zit ook wel veel stil maar mijn handen blijven aardig in beweging! 
Ik heb een heel mooi fotokussen gemaakt:
(daarvoor loop ik trouwens wel aardig wat heen en weer.. stoffenwinkel, printer, strijkplank, werktafel, naaimachine, strijkplank, werktafel enz enz enz) 
De opdracht was graag in het beige en sepia!
Ik vind hem super geworden! 

Lijkt u zoiets nou ook zo leuk voor 
familie/vrienden/opa en oma/noem maar op?
 Dan kunt u gewoon het contactformulier hier naast ----> ergens invullen hoor!

Verder heb ik heeeeel veeeel gehaakt!
Er moest namelijk echt wat af nu!
De Southbay weer!
(overal te vinden en te downloaden op internet hoor)
Ik vind m zooo mooi!! Super die kleurtjes!
Helaas een bestelling. 
Nou ja, helaas... 
diegene is er vast en zeker reuzeblij mee, dat weet ik nu al! 

En hier komt die nog een keer:
Nu kleiner, ik heb m wat strakker gehaakt maar wel ook op haaknaald nummer 6:
Ook geweldig hé!! 

En deze heb ik al laten zien:
Stuk voor stuk door hun eigen kleurgebruik tóch uniek!
Ze zijn allemaal gehaakt met prachtige wol
genaamd: incawool dat is 100 % Heighland wol.
Het was even best een reuzeklusje en ik kan nu ook even geen southbay model meer zien! 
Toch leuk hé! 
Ondertussen wel weer lekker bezig met een heel ander soort model omslagdoek, een verjaardagscadeautje voor iemand! 
En eigenlijk wil ik voor mezelf ook nog wel een omslagdoek...
maar wanneer????

Ook even tussendoor heb ik een nieuw 
insophoesje voor mijn raamwisser genaaid!
Die was ik namelijk kwijt. 
En aangezien de glazenwasser heeel trouw en consequent steevast ons portiek overslaat met ramen wassen doe ik dat altijd zelf.
Maar ja... geen insophoesje... en die waren voor het merk stok wat ik heb ook niet los verkrijgbaar...
Tot ineens 's nachts (alweer 's nachts, overdag heb ik het te druk met haken daarvoor) het idee kwam: dan naai je toch zelf even zo'n hoesje!
Ik ben helemaaaaal blij met mijn weer blinkende ramen want die waren me vies! 

En op z'n tijd bereiden we een lekker maaltijdje...

Nou ik ga lekker aan de koffie!
Fijne avond nog lieve mensen en hele fijne week!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie