maandag 7 maart 2016

Zo, er ligt even een drukke tijd achter me. 
Veel bestellingenwerk.. zelf ziekenhuisbezoek, en anderen naar het ziekenhuis rijden.
En toen was er een lief neefje die aan zijn beentjes geopereerd moest worden! 
En daarvoor ben ik heerlijk aan de slag geweest om het voor hem wat fijner te maken daar in het ziekenhuis.
Ik heb een vlaggenslinger genaaid met op elk vlaggetje een foto van papa en mama en zijn broertjes...
Het was zo leuk om dit voor hem te maken en al voor me te zien hoe hij zou reageren!
Hij vond het weer prachtig hoor!
Zo had hij toch iedereen bij zich in het ziekenhuis!
Leuk hé!
Inmiddels is hij weer lekker thuis en hangt de vlaggenslinger nu mooi op zijn kamer!

Het weekend voor zijn operatie is hij nog lekker met zijn papa en mama en broertjes naar de Manege zonder Drempels geweest!
Speciaal huifbedpaardrijden voor gehandicapte mensen!
Wat een genot om dat te zien!
Wat een prachtig initiatief... 

Deze paarden krijgen twee jaar training om dit prachtige werk te kunnen doen! 
En wat is het voor al die kindjes en volwassen mensen ontzettend fijn om even van top tot teen te kunnen ontspannen en de ritmische bewegingen van de paardenruggen te voelen waardoor ze compleet ontspannen. 
Ontzettend mooi werk... 
deze manege zonder drempels in Bennekom.
Donaties zijn altijd van harte welkom om dit werk voort te kunnen blijven zetten.
Jasper heeft genoten... is wel te zien aan dat glunderende koppie.

Na al deze indrukken was het ook weer tijd om verder te naaien en te haken aan bestellingen. 

Voor een verjaardag maakte ik een oude foto op stof.
En om die oude look een beetje goed te krijgen heb ik kaasdoek gebruikt wat ik zomaar op de markt tegenkwam voor een heel leuk klein prijsje.
Een babyfoto van 36 jaar geleden! Hoe leuk is dat!


Er liggen hier nog allerlei opdrachten... maar ook dingen die ik voor mezelf  aan het freubelen ben te wachten...
maar dat laat ik de volgende keer weer zien! 







1 opmerking:

  1. Jasper is echt super blij met de slinger! Was een top idee en fijn voor in het ziekenhuis zo had hij iedereen om zich heen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie