woensdag 15 juli 2015

Zonneschijn & regenbuien

Zo, hier weer eens een bericht!
Wat heb ik allemaal zoal gedaan met het prachtige weer en de regenbuien?
Uiteraard genoten van het zonnetje, en daar heerlijk gebruik van gemaakt O.a door dit:
Ik krijg hier een zomers gevoel van...
Ik heb zelf een lekkere en "gezondere" kip kapsalon gemaakt.
Het idee heb ik van de site lekker&simpel  Daar staan zulke leuke en makkelijke en lekkere recepten op!
Ook Amara heeft zitten zonnen...
Maf beestje is het...
Zij wordt er niet bruiner van hoor... wél grijzer!!!

Er stond naast een lekkere kapsalon ook een naaibestelling op het menu!
En wel om een hart van stof te maken voor een 40-jarig huwelijksjubileum. En wat is er leuker dan om dát te maken met juist de foto's van het bruidspaar van 40 jaar terug!!


Ontzettend leuk om te doen, dat rommelen met die foto's, eerst scannen uit een oud fotoalbum, en dan er een mooi geheel van maken. Ze waren er dan ook helemaal blij mee!

Door dat heerlijke zonnetje wat steeds geschenen heeft, doen trouwens ook de bloemetjes het erg goed.
Heerlijk he'!

En ook binnen doen ze het nog goed hoor! Ik heb er wel weer wat aan verandert: leuke raambankjes bij de action gescoord, en even kanten potjes bij de Ikea gehaald, (moest er toch zijn voor stof)
en nu vind ik het tóch leuker passen zo bij elkaar.
Zo had ik het een beetje in m'n hoofd zitten bij het idee om geraniums binnen te zetten
Het moet er natuurlijk niet uitgaan zien
alsof er hier een oma achter de geraniums zit...
Maar dat is volgens mij wel aardig gelukt op deze manier.
Maar toen kwamen de dagen met regen....
heel veel regen, en donkere luchten.
En wat doen we dan?
Met koffie uiteraard...
Ik begon er mee in de zon... maar dat was dus van korte duur.
En dan gaan we het binnen maar weer gezellig maken:
Ondertussen borrelen er alweer allemaal nieuwe ideeën in mijn hoofd, en komen er weer leuke opdrachten binnen. Dus jullie kunnen vast wel weer rekenen op creatieve uitspattingen de volgende keer...
Hele fijne dagen en...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk...
Dank je wel voor je reactie